środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku

Heej. Zacznę od podsumowania dobiegającego końca roku.
Rok 2014 był...niezbyt udany. W tym roku miałam najwięcej smutków i problemów. Nie potrafiłam zaakceptować siebie i szukałam pocieszenia w słodyczach...Jedną z lepszych rzeczy która mnie spotkała było założenie 3 blogów bo dzięki nim stara łam się szukać w życiu jakiś pozytywów i mogłam opowiedzieć trochę o sobie , wiedząc , że ktoś to czyta. Od lipca 2014 mam 2020 wyświetleń i 131 komentarzy.  Może nie jest to wielki wynik ale i tak jestem z tego zadowolona i dziękuję wam.
A teraz jak się zmieniałam przez ten rok:
zima 2014
Jedyne zdjęcie jakie mam z początku roku. byłam wtedy zupełnie nieśmiała i dusiłam problemy w sobie. Z wyglądu to zmieniło się tylko to, że urosły mi włosy ,zrobiłam ombre  i zaczęłam się delikatnie malować.
Wiosna 2014

Polubiłam kręcenie włosów, tutaj akurat pokręcone są na wałki ,choć zwykle kręcę na lokówkę . No i jeszcze jedno-niezbyt często chodziłąm w sukienkach ( :o ). Zrobiłam to zdjęcie chwile po tym jak dostałam nowy telefon ,a dzień w którym je zrobiłam był szalony . Przyszłam do szkoły na dzień otwarty , żeby pomóc pani od włoskiego. Stałam z koleżanką pod tablicą i gdy ktoś przyszedł częstowałyśmy ich musującymi cukierkami i czytałyśmy różne włoskie ciekawostki. Przy okazji zjadłyśmy masę tych cukierków i leżałyśmy leniwie na ławkach.
lato 2014
No tutaj jestem w koszulce na której sama zrobiłam nadruk. Eh , pamiętam tamten dzień , włożyłam specjalnie nowe spodnie, żeby pasowały do bluzki , wzięłam siostrę i poszłam na pole kolo mojego domu na sesję zdjęciową :D
jesień 2014

Na temat tego zdjęcia nie mogę wiele powiedzieć, pamiętam tylko , że robiłam je tuz po zrobieniu sobie prostej grzywki (znowu).No i tutaj mam już ombre.
Teraz
No i ja teraz. Zapuszczam grzywkę i no tutaj jestem akurat bez makijażu. nie mogę zbyt wiele powiedzieć o tym zdjęciu.

No i na koniec cele na 2015:

  • zdrowo się odżywiać
  • wrócić do tańca
  • poznać kilka niesamowitych osób
  • iść na wyjątkową i czadową imprezę
  • być pewniejsza siebie
  • zapuścić grzywkę
  • zapuścić włosy( do pasa)
No to wszystkie moje cele , nie jest ich dużo ale mam nadzieję , że wszystkie zrealizuję.

Na sylwestra nie mam żadnych planów, siedzenie przed telewizorem i tyle. Może jeszcze nie mój czas na imprezy.
Na koniec , życzę wam szczęśliwego nowego roku i spełnienia wszystkich postanowień . Paaaa!

2 komentarze:

  1. Fajne cele

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w zrealizowaniu tego co sobie postanowiłaś.
    http://minnie-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥♥♥

Etykiety

diy (12) inspiracje (5) złap styl (5) Stylizacja (3) diy poszewka na poduszkę (3) tumblr (3) 15 faktów o mnie (2) back to school diy (2) co u mnie (2) dekoracja diy na ścianę (2) moda (2) styl (2) zdjęcia (2) 10 miejsc które chciałabym odwiedzić (1) 30 celów w 300 dni (1) 30 przypadkowych faktów o mnie (1) 5 rzeczy które mnie denerwują (1) Moje zdanie o szkole (1) bethany mota (1) bethany mota styl (1) bluzka z nadrukiem (1) brelok diy (1) buty (1) co można zrobić ze szklanej butelki (1) dekoracje (1) dekoracje diy (1) diy balsam do ust (1) diy bluzka z nadrukiem (1) diy galaxy jar (1) diy geometryczne pudełko (1) diy girlanda (1) diy hand warmer (1) diy jesienne dekoracje (1) diy kalendarz (1) diy kokarda do włosów (1) diy kosmetyczka (1) diy lip balm (1) diy litery 3d (1) diy matowe szkoło (1) diy napis na bluzce (1) diy obrazek (1) diy ogrzewasze do rąk (1) diy stroik (1) diy tshirt (1) diy valentine's day (1) diy z minionkiem (1) dziewczyna i chłopak wszytsko na opak recenzja (1) fajne książki (1) farba tablicowa (1) flormar (1) girl online'' (1) holiday diy (1) inspiracje wnętrza (1) jak odnaleźć swój styl (1) jak sprawić (1) jesienne niezbędniki (1) jesienne niezbędniki garderoby (1) letni tag (1) love dance perfumy (1) lovely gloss (1) mabelline dream fresh (1) makijaż dla nastolatek (1) miss sporty just clean (1) moja lista zakupów modowych (1) moje ulubione cytaty (1) moje ulubione książki (1) moje ulubione słodycze (1) moje wakacyjne niezbędniki (1) muzyka (1) mój pies (1) mój styl (1) nadruk na bluzce diy (1) najlepsze w 2014 (1) napisy na szklankach (1) ozdabianie ramki (1) ozdoba włącznika światła (1) piosenki które dodają energi (1) podsumowanie 2014 roku (1) podsumowanie 2015 roku (1) przemiana wieszaka (1) przemyślenia (1) recenzja (1) recenzja filmu (1) rimmel 60 second (1) rocznica bloga (1) room toor (1) spodnie (1) spódniczki (1) stylizacja na deszczowy dzień (1) stylizacje (1) stylizacje do szkoły (1) stylizacje romantyczne (1) sukienki (1) sweater weather tag (1) swetry (1) tapety na telefon (1) wyjaśnienia (1) zdjęcia z ostatniego tygodnia (1) zmiana fryzury (1) zmiana nazwy bloga (1) zmiana wyglądu bloga (1) złap styl : SierraMarieMakeup (1) złap styl : Zoe Sugg (1) złap styl : mylifeaseva (1) świąteczne diy (1) święta (1) żeby pokój był przytulny (1) życzenia świąteczne (1)