niedziela, 8 marca 2015

Jak odnaleźć swój styl?

Heeej. Wybaczcie mi ta długą nieobecność ale byłam chora i nie miałam siły na pisanie posta. Dzisiaj za to postanowiłam zająć się tematem mody. A mianowicie stylem. Jak wiadomo, każdy z nas ubiera się w jakimś stylu. Tylko czy trzeba podpisywać się tylko jednym? Oczywiście, że nie. Zawsze miałam dylemat na zakupach - czy jeśli kupię luźną bluzę to po przyjściu do domu uznam, że jest totalnie nie w moim stylu? I będzie leżeć w szafie? Bo przecież mój styl jest romantyczny więc nie powinnam chodzić w bluzach. Może też powinnam pozbyć się wszystkich spodni bo w końcu styl dziewczęcy opiera się na sukienkach? Nosić kwiaty we włosach i zrezygnować z kolczyków z ćwiekami bo nie pasują do mojego stylu? Mam takie dylematy na co dzień. Dziś pomogę wam choć trochę określić swój styl.
Jako pierwsze - stwórz listę
Stwórz listę rzeczy, w których czujesz się najlepiej, najbardziej komfortowo, pewnie siebie itp.
Jako drugie - przejrzyj szafę
I spisz rzeczy które tam masz. Nie chodzi oczywiście o ilość np. Mam w szafie 10 bluzek, 20 par spodni z wysokim stanem itd. tylko o elementy garderoby np. Mam w szafie podarte jeansy, ramoneski, sukienki koktajlowe itd.
Jako trzecie - porównaj listy
Sprawdź które z rzeczy obecnych w szafie masz na liście z punktu pierwszego. Pomoże ci w tym lista z zadania drugiego.
Jako czwarte - zastanów się i podejmij jakieś kroki w tym kierunku
Czy jesteś gotowa pozbyć się rzeczy których nie ma na liście? Dasz radę wyrzucić tą spódnice w której nie możesz swobodnie chodzić bo jest za ładna i może jeszcze się przyda? Jeśli tak, to schowaj ją razem z resztą rzeczy spoza listy do jakiegoś pojemnika i schowaj w głąb szafy. Może za jakiś czas zdecydujesz, że po co je trzymać skoro masz już swoją idealną garderobę i oddasz je komuś?

Jako piąte - posegreguj rzeczy kolorami lub według swojej palety barw
Rzeczy które ci zostały dobrze jakoś poukładać. Możesz to zrobić kolorami lub według swojej palety barw. Paleta barw dotyczy kolorów w których ci najlepiej. Musisz wobec tego znać swoją porę roku, jedną z dwunastu typów. I nie, nie chodzi o pory roku na dworze tylko o ciebie. Wygląd ludzi jest często opisywany za pomocą pór roku. Jeśli cię to zaciekawiło to wszystkiego dowiesz się z internetu. Wystarczy tylko, że w google wpiszesz ,,analiza kolorystyczna'' lub ,,podział na 12 typów urody'' itp. kiedy już ustalisz jaką porą roku jesteś (ja jestem prawdziwą wiosną) wpisujesz to w google i wtedy powinna ci się wyświetlić twoja paleta barw. Są to kolory w których wyglądasz najładniej. Możesz sobie ściągnąć taką paletę na telefon i mieć ją na zakupach ze sobą. I nie martw się jeśli prawie żaden z kolorów na palecie ci się nie podoba. Wystarczy tylko jakiś dodatek blisko twarzy w tym kolorze np. chustka i możesz nosić swoje ulubione kolory wyglądając promiennie.

hah, ta mina mnie rozwala xD

Jako szóste - świeć, błyszcz i zachwycaj
Jest to ostatni, oczywisty punkt. Teraz, gdy już wiesz w czym wyglądasz i czujesz się świetnie możesz oszałamiać i zachwycać wszystkich wokół.



I widzisz? Nie musisz dopasowywać się do żadnego stylu. Masz swój własny. Oczywiście jeśli chcesz to nazwij swój styl jakoś , podporządkój go jakiemuś stylowi ale pamiętaj w modzie nie chodzi o to aby się ograniczać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję ♥♥♥

Etykiety

diy (12) inspiracje (5) złap styl (5) Stylizacja (3) diy poszewka na poduszkę (3) tumblr (3) 15 faktów o mnie (2) back to school diy (2) co u mnie (2) dekoracja diy na ścianę (2) moda (2) styl (2) zdjęcia (2) 10 miejsc które chciałabym odwiedzić (1) 30 celów w 300 dni (1) 30 przypadkowych faktów o mnie (1) 5 rzeczy które mnie denerwują (1) Moje zdanie o szkole (1) bethany mota (1) bethany mota styl (1) bluzka z nadrukiem (1) brelok diy (1) buty (1) co można zrobić ze szklanej butelki (1) dekoracje (1) dekoracje diy (1) diy balsam do ust (1) diy bluzka z nadrukiem (1) diy galaxy jar (1) diy geometryczne pudełko (1) diy girlanda (1) diy hand warmer (1) diy jesienne dekoracje (1) diy kalendarz (1) diy kokarda do włosów (1) diy kosmetyczka (1) diy lip balm (1) diy litery 3d (1) diy matowe szkoło (1) diy napis na bluzce (1) diy obrazek (1) diy ogrzewasze do rąk (1) diy stroik (1) diy tshirt (1) diy valentine's day (1) diy z minionkiem (1) dziewczyna i chłopak wszytsko na opak recenzja (1) fajne książki (1) farba tablicowa (1) flormar (1) girl online'' (1) holiday diy (1) inspiracje wnętrza (1) jak odnaleźć swój styl (1) jak sprawić (1) jesienne niezbędniki (1) jesienne niezbędniki garderoby (1) letni tag (1) love dance perfumy (1) lovely gloss (1) mabelline dream fresh (1) makijaż dla nastolatek (1) miss sporty just clean (1) moja lista zakupów modowych (1) moje ulubione cytaty (1) moje ulubione książki (1) moje ulubione słodycze (1) moje wakacyjne niezbędniki (1) muzyka (1) mój pies (1) mój styl (1) nadruk na bluzce diy (1) najlepsze w 2014 (1) napisy na szklankach (1) ozdabianie ramki (1) ozdoba włącznika światła (1) piosenki które dodają energi (1) podsumowanie 2014 roku (1) podsumowanie 2015 roku (1) przemiana wieszaka (1) przemyślenia (1) recenzja (1) recenzja filmu (1) rimmel 60 second (1) rocznica bloga (1) room toor (1) spodnie (1) spódniczki (1) stylizacja na deszczowy dzień (1) stylizacje (1) stylizacje do szkoły (1) stylizacje romantyczne (1) sukienki (1) sweater weather tag (1) swetry (1) tapety na telefon (1) wyjaśnienia (1) zdjęcia z ostatniego tygodnia (1) zmiana fryzury (1) zmiana nazwy bloga (1) zmiana wyglądu bloga (1) złap styl : SierraMarieMakeup (1) złap styl : Zoe Sugg (1) złap styl : mylifeaseva (1) świąteczne diy (1) święta (1) żeby pokój był przytulny (1) życzenia świąteczne (1)